سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
بهترین دستیار دانش، بردباری است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

یکشنبه 86 اسفند 12  5:53 صبح

 

www.irandoc.ac.ir

پزوهشگاه اطلاعات ومدارک علمی ایران

 این سایت دارای پایگاه های اطلاعاتی شامل نیم میلیون رکورد مربوط به اطلاعات علمی تولید شده در داخل کشور در کلیه حوزه های علوم است..اطلاعات تولید شده در پژوهشگاه در حوزه های اطلاع رسانی ،مدیریت سیتم های اطلاعاتی،برنامه ریزی، زبان شناسی، تحلیل اطلاعات، فناوری اطلاعات و ارتباطات است.

 

 

www.iiees.ac.ir

پژوهشگاه ملی زلزله شناسی و مهندسی زلزله

این سایت در زمینه  زلزله همراه با مقالاتی در زمینه پژوهشگاه، پژوهشکده زلزله شناسی ، مهندسی ژئوتکنیک،سازه و نیزمدیریت بحران، تحصیلات تکمیلی زلزله، کتابخانه ، مرکز اسنادو انتشارات آن و همچنین آموزش همگانی در برابر زلزله و اطلاعاتی درباره کنفرانس های بین المللی، زمین لرزه های اخیر، بانک داده ها،صفحات داخلی زمین،خبر های پژوهشگاه و نیز امکان جست و جو در سایت است.

 

 

www.it-edu-persianblog.com

I Tآموزش

این سایت دارای مقالات و نوشته هایی برای آشنایی متخصصان تعلیم وتربیت و دست اند کاران آموزش و پرورش با مفاهیم فناوری اطلاعات و چگونگی توسعه آن در عرصه تعلیم وتربیت است.

 

 

www.schoolnet.ir

شبکه ی مدرسه

بنیاد دانش و هنر به منظور توانمندسازی جوانان و نوجوانان با فناوری های نو به ویژه فناوری ارتباطات و اطلاعات پایه گذاری شد.طرح های شبکه مدرسه، مراکز فناوری اطلاعات، حمایت از طرح های پایه ای برای توسعه فناوری ارتباطات و اطلاعات از جمله فعالیتهای اساسی بنیاد است.

 

 

 

www.ketabdar.com

کتابداران ایران

بانک های اطلاعاتی ، پیوند ها ،اخبار،کتاب، نشر و کتابداران از جمله بخش های این سایت است.

 

 

www.iran11.com

آتشکده

 این سایت گنجینه ای از زیبا ترین آثار ادبیات فارسی درباره شاعران و معرفی آنهادر دوره های سامانی ، غزنوی، سلجوقی،مغول، تیموری و صفوی تا پایان دوره قاجار وبعد از آن است.

 

 

 

 

www.nanoclub.ir

باشگاه نانو برای دانش آموزان

باشگاه نانو دارای این عناوین است:

1- مقالات: مقالات محتوای اصلی آموزشی وب گاه را تشکیل می دهد. روش های مختلفی برای تبین مفهوم نانو دانش ونانوفناوری وجود دارد.هریک از این روشها از یک موضوع برای شروع آموزش و انتقال مفاهیم اولیه آغاز میکنند.

2-فعالیت – مسابقه: این فعالیت ها بر مبنای تجربیات کار گاه های آموزشی و نیزجست وجو د ر وب گاه های مشابه تعریف میشوند.فعلیته در سه دسته قابل ارایه اند:الف-فرایند های راهنما       ب-شبیه سازی رایانه ای          ج- سخت افزار های کمک آموزشی

3-گزارش – مصاحبه : در این بخش گزارش هایی درباره ی وضعیت مطالعات و پژوهش در زمینه نانودانش و نانو فناوری در ایران ارائه شده است. همچنین مصاحبه هایی با استادان و محققان صورت گرفته است.

4- واژه نامه: واژه نامه ی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی برای استفاده از وب گاه ایجاد شده است.
 

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

چهارشنبه 86 اسفند 8  6:15 صبح

 

www.farhangsara.com

فرهنگسرا

این سایت مجموعه ای کامل از فرهنگ،هنر، تاریخ و جغرافیای گذشته ایران همراه با گالری عکس از ایران ومقالات در زمینه علوم است.

 

www.kelasor.com

آموزش کنکور

این سایت شامل درس ونکته ، مشاوره ،مقالات ،آخرین اخبار درباره کنکور و جدیدترین مطالب درسی است.

 

www.knowclub.com

کانون دانش

کانون دانش حاوی  مقالات ارزندهای در زمینه فیزیک، آموزش فیزیک، از فیزیک بیشتر بدانیم،بانک سئوالات کنکورو مطالب تکمیلی،بانک مقالات علمی و اخبار علمی است.

 

www.almobin.ir

المبین

 این سایت شامل جست وجو در قرآن مجید ،متن کامل نهج البلاغه ، انجمن تخصصی کلام واعتقادات اسلامی، امام علی (ع) در قرآن، اهل بیت(ع) در قرآن و.....است.

 

www.ucan.ir

آموزش زبان انگلیسی

این سایت با یک سیستم آموزشی بسیارجامع و جذاب،نیازهای کلیه سطوح آموزشی را پوشش داده و شامل مکالمه،ریشه شناسی،واژگان، گرامر،اصطلاحات، مکاتبات آموزش زبان با خبر، لغتنامه،‌داستان ،؛شعر و.... است.

 

 

www.saged.ir

دفاع مقدس

این سایت شامل اخبار ، مقالات ، اطلاعات درباره عملیات ها ، فرماندهان، بانک اطلاعات شهداء،پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان شیمیایی،هنر وادبیات،خاطرات،تفحص،نهضت جهانی اسلام، کارنامه سیاه منافقین،از نگاه دشمن، کتابخانه و.....است.

 

 

www.irantarikh.com

تاریخ و فرهنگ ایران زمین

این سایت دارای دو بخش مجزای تارخ وفرهنگ است که در قسمت تاریخ از تارخ ایران باستان و در قسمت فرهنگ از فرهنگ و ادبیات و اشعار گذشته مطالبی آورده شده است.

 

 

www.vojoudi.com

مهندسی عمران

این سایت شامل مقالاتی در زمینه مهندسی عمران و مهندسی زلزله و همچنین آموزش الکترونیکی دروس کارشناسی مهندسی عمران به همراه نمونه سئوالات و پرژه های انجام شده است بخش آموزش عمومی زلزله به آموزش مفاهیم اولیه زلزله و نیز ایمنی و آمادگی برای زلزله می پردازد.

 

 

www.scict.ir

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی

این سایت شامل معرفی شورا،اخبار ، آلبوم تصاویر ،جدول برگزاری همایشها و سمینارهاف لیستنمایشگاههای مرتیط وراهنمای سایت است. این سایت با عرضه آزاد فونت نستعلیق، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونکید برداشته است .

 

 

www.vazesh.com

دیوان حافظ شیرازی

در این سایت دیوان کامل حافظ به راحتی قابل استفاده است و غزل و قصیده و مثنوی و  رباعی وقطعه به صورت جداگانه دسته بندی شده است.

 

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
امروز:   48 بازدید
دیروز:   32  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com