سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
مرد را آن بهاست که بدان نیک داناست آن ارزى که مى‏ورزى ، [ و این کلمه‏اى است که آن را بها نتوان گذارد ، و حکمتى همسنگ آن نمى‏توان یافت و هیچ کلمه‏اى را همتاى آن نتوان نهاد . ] [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

دوشنبه 87 اردیبهشت 23  6:58 صبح

نمونه ای از مشاغل معرفی شده در سایت شبکه رشد:

بازرس کار
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کارهای فنی و مطالعاتی و برنامه ریزی و عملی در زمینه های مربوط به نظارت اجرای قانون کار و رعایت اصول فنی حفاظتی و بهداشتی کار در کارگاهها و کارخانجات و انجام بازرسی از واحدهای مذکور با استفاده از اختیارات قانونی بعهده دارند.
کارشناس تولید و بهره وری
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کارهای فنی و مطالعاتی و برنامه ریزی و عملی در زمینه های تشخیص عوامل موثر درباره کار و تولید بهره وری صنایع، بازرسی محصول کار و رفع اشکالات تولیدی و فنی ماشین آلات، برنامه ریزی مربوط به وضع تولید، تهیه طرحهای تکمیلی یا جدید برای فرآورده های صنعتی و تهیه طرحهای لازم برای استقرار ماشین آلات کارگاهها می باشند.
تکنسین و متصدی رمز
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام فعالیتهایی در زمینه رمز و مخابرات می باشند.
مدیر امور راه و ساختمان
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام فعالیتهایی در زمینه طرح ریزی، هماهنگی، اجراء و سرپرستی فعالیتهای مربوط به امور راه و ساختمان در کلیه سطوح اعم از ساده و پیچیده می باشند.
کارشناس درودگری
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام وظایف فنی و اجرائی و عملی در زمینه های چوب، صنایع چوبی، پیاده کردن قطعات مختلف وسائل و مصنوعات چوبی و موراد نظیر آن می باشند و یا با کارشناسان این رشته در زمینه تهیه طرحها و انجام تعمیرات اساسی همکاری می نمایند.
تحلیلگر سیستم
رایانه ای
متصدیان این شغل تحت نظارت مقام مافوق انجام امور مربوط به بررسی و عملکرد سیستم ها و فعالیت ها و تعیین نیازها به منظور شناخت وضعیت موجود، طبقه بندی و تجزیه و تحلیل اطلاعات، تعیین و ارائه ضوابط جامع طراحی سیستم های رایانه ای، طراحی تفضیلی طرح های پیشنهادی را عهده دار بوده و در ساخت و کنترل سیستم از نقطه نظر کمی و کیفی نظارت می نمایند و یا سرپرستی و هماهنگی فعالیت های مذکور را دارا می باشند.
کارمند امور پستی
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام فعالیتهایی در زمینه های مربوط به امور باجه های پستی، تجزیه ممیزی، صندوقهای شخصی، مدیریت دفاتر پستی و مشاغل مشابه می باشند.
ناوبر و عکاس هوایی
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی در زمینه تنظیم وسائل ناوبری یا عکاسی، تهیه و ترسیم اندکسهای مقدماتی پروازهای عکسبرداری، هدایت خلبان در کلیه موارد عسکبرداری هوایی بر روی نوارهای پرواز و محاسبه مقیاسهای مختلف عکسبرداری و یا سایر امور انجام وظایف محوله اشتغال دارند.
اپراتور
رایانه ای
متصدیان این شغل تحت نظارت مقام مافوق انجام عملیات مربوط به آماده سازی راه اندازی و راهبری کلیه دستگاههای اصلی و جانبی رایانه ها را بعهده داشته و یا انجام عملیات مربوط به ورود، ضبط و نگهداری داده ها را اجرا، بازبینی و کنترل می نمایند.
تکنسین امور طراحی صنایع دستی
فنی مهندسی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام برخی از امور در زمینه تهیه مقدمات طرحهای صنایع دستی و همکاری در پیاده کردن آنها روی مواد مختلف می باشند.


 

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

چهارشنبه 87 اردیبهشت 18  6:49 صبح

نمونه ای از مشاغل معرفی شده در سایت شبکه رشد:

تکنسین امور باغبانی
کشاورزی و محیط زیست
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار اجرای امور باغبانی در زمینه های عملیات فنی و خدمات باغبانی و توسعه، اصلاح و احیاء باغات و گلخانه می باشند

کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی
بهداشتی درمانی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کارهای تخصصی و مطالعاتی و برنامه ریزی در زمینه های تدوین برنامه های تغذیه بمنظور ارتقاء سطح تغذیه و بهداشت غذایی و ارائه نظرات مشورتی، آموزش تغذیه می باشند.
تکنسین جنگل و مرتع
کشاورزی و محیط زیست
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار اجرای امور مربوط به جنگل و مرتع در یکی از زمینه های واگذاری اراضی ساحلی و جنگلی، پارک داری، جنگل داری، مرتع داری، مهندسی جنگل، حفاظت خاک، جنگل کاری و آب خیزداری می باشند.
کاردان موزه تاریخ طبیعی
کشاورزی و محیط زیست
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام وظایف فنی و اجرایی و عملی امور جانورشناسی، فسیل شناسی، گیاه شناسی و خاک شناسی از طریق اطلاعات جمع آوری شده می باشند و یا با کارشناسان در زمینه تهیه طرح ها همکاری می نمایند.
بهداشتکار دهان و دندان
بهداشتی درمانی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کمک دندانپزشکی از قبیل رادیوگرافی، استرلیزاسیون، تزریقات زیرجلدی و عضلانی و نیز پانسمانهای ضروری، تمیز کردن دندانها و اطلاق عمل می باشند و همچنین با دندانپزشک مربوطه همکاری نموده و در زمینه آموزش بهداشت دهان و دندان نیز فعالیت دارند.
کارشناس رادیولوژی
بهداشتی درمانی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کارهای تخصصی و مطالعاتی و برنامه ریزی در زمینه های امور فنی رادیولژی، انتخاب روشهای مناسب برای کار با پرتوهای یونساز، انجام برنامه های آموزشی و تحقیقاتی، تشریک مساعی در انجام کارهای روزانه از جمله فلوروسپکی، انژیوگرافی و سایر کارهای اختصاصی می باشند.

 

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

چهارشنبه 87 اردیبهشت 18  6:42 صبح
دانش آموزان عزیز برای آشنایی با مشاغل دانشگاهی وغیر دانشگاهی به سایت شبکه رشد ،قسمت معرفی مشاغل مراجعه کنید. برای دسترسی آسان تر شما به این سایت، لینک مربوط به آدرس این سایت در قسمت (لینک دوستان) با عنوان ((شبکه رشد-معرفی مشاغل))قرار گرفته ، که شما با کلیک بر روی آن وارد سایت فوق الذکر می شوید.
 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 9
امروز:   47 بازدید
دیروز:   32  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com