سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
ای آن که با رازگویی طولانی اش، همدم عارفان گشت و لباس دوستی اش را بر تن ترسیدگان پوشاند ! [امام سجّاد علیه السلام ـ در نیایشش ـ]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

چهارشنبه 86 اسفند 8  6:15 صبح

 

www.farhangsara.com

فرهنگسرا

این سایت مجموعه ای کامل از فرهنگ،هنر، تاریخ و جغرافیای گذشته ایران همراه با گالری عکس از ایران ومقالات در زمینه علوم است.

 

www.kelasor.com

آموزش کنکور

این سایت شامل درس ونکته ، مشاوره ،مقالات ،آخرین اخبار درباره کنکور و جدیدترین مطالب درسی است.

 

www.knowclub.com

کانون دانش

کانون دانش حاوی  مقالات ارزندهای در زمینه فیزیک، آموزش فیزیک، از فیزیک بیشتر بدانیم،بانک سئوالات کنکورو مطالب تکمیلی،بانک مقالات علمی و اخبار علمی است.

 

www.almobin.ir

المبین

 این سایت شامل جست وجو در قرآن مجید ،متن کامل نهج البلاغه ، انجمن تخصصی کلام واعتقادات اسلامی، امام علی (ع) در قرآن، اهل بیت(ع) در قرآن و.....است.

 

www.ucan.ir

آموزش زبان انگلیسی

این سایت با یک سیستم آموزشی بسیارجامع و جذاب،نیازهای کلیه سطوح آموزشی را پوشش داده و شامل مکالمه،ریشه شناسی،واژگان، گرامر،اصطلاحات، مکاتبات آموزش زبان با خبر، لغتنامه،‌داستان ،؛شعر و.... است.

 

 

www.saged.ir

دفاع مقدس

این سایت شامل اخبار ، مقالات ، اطلاعات درباره عملیات ها ، فرماندهان، بانک اطلاعات شهداء،پیشکسوتان دفاع مقدس، جانبازان شیمیایی،هنر وادبیات،خاطرات،تفحص،نهضت جهانی اسلام، کارنامه سیاه منافقین،از نگاه دشمن، کتابخانه و.....است.

 

 

www.irantarikh.com

تاریخ و فرهنگ ایران زمین

این سایت دارای دو بخش مجزای تارخ وفرهنگ است که در قسمت تاریخ از تارخ ایران باستان و در قسمت فرهنگ از فرهنگ و ادبیات و اشعار گذشته مطالبی آورده شده است.

 

 

www.vojoudi.com

مهندسی عمران

این سایت شامل مقالاتی در زمینه مهندسی عمران و مهندسی زلزله و همچنین آموزش الکترونیکی دروس کارشناسی مهندسی عمران به همراه نمونه سئوالات و پرژه های انجام شده است بخش آموزش عمومی زلزله به آموزش مفاهیم اولیه زلزله و نیز ایمنی و آمادگی برای زلزله می پردازد.

 

 

www.scict.ir

دبیر خانه شورای عالی اطلاع رسانی

این سایت شامل معرفی شورا،اخبار ، آلبوم تصاویر ،جدول برگزاری همایشها و سمینارهاف لیستنمایشگاههای مرتیط وراهنمای سایت است. این سایت با عرضه آزاد فونت نستعلیق، گام نخست را در عرضه فونت نستعلیق یونکید برداشته است .

 

 

www.vazesh.com

دیوان حافظ شیرازی

در این سایت دیوان کامل حافظ به راحتی قابل استفاده است و غزل و قصیده و مثنوی و  رباعی وقطعه به صورت جداگانه دسته بندی شده است.

 

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
سه شنبه 103 اردیبهشت 25
امروز:   18 بازدید
دیروز:   39  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com