سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
نیکو نیست خاموشى آنجا که سخن گفتن باید ، چنانکه نیکو نیست گفتن که نادانسته آید . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

چهارشنبه 87 اردیبهشت 18  6:49 صبح

نمونه ای از مشاغل معرفی شده در سایت شبکه رشد:

تکنسین امور باغبانی
کشاورزی و محیط زیست
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار اجرای امور باغبانی در زمینه های عملیات فنی و خدمات باغبانی و توسعه، اصلاح و احیاء باغات و گلخانه می باشند

کارشناس پذیرش و مدارک پزشکی
بهداشتی درمانی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کارهای تخصصی و مطالعاتی و برنامه ریزی در زمینه های تدوین برنامه های تغذیه بمنظور ارتقاء سطح تغذیه و بهداشت غذایی و ارائه نظرات مشورتی، آموزش تغذیه می باشند.
تکنسین جنگل و مرتع
کشاورزی و محیط زیست
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار اجرای امور مربوط به جنگل و مرتع در یکی از زمینه های واگذاری اراضی ساحلی و جنگلی، پارک داری، جنگل داری، مرتع داری، مهندسی جنگل، حفاظت خاک، جنگل کاری و آب خیزداری می باشند.
کاردان موزه تاریخ طبیعی
کشاورزی و محیط زیست
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام وظایف فنی و اجرایی و عملی امور جانورشناسی، فسیل شناسی، گیاه شناسی و خاک شناسی از طریق اطلاعات جمع آوری شده می باشند و یا با کارشناسان در زمینه تهیه طرح ها همکاری می نمایند.
بهداشتکار دهان و دندان
بهداشتی درمانی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کمک دندانپزشکی از قبیل رادیوگرافی، استرلیزاسیون، تزریقات زیرجلدی و عضلانی و نیز پانسمانهای ضروری، تمیز کردن دندانها و اطلاق عمل می باشند و همچنین با دندانپزشک مربوطه همکاری نموده و در زمینه آموزش بهداشت دهان و دندان نیز فعالیت دارند.
کارشناس رادیولوژی
بهداشتی درمانی
متصدیان این شغل تحت نظارت کلی عهده دار انجام کارهای تخصصی و مطالعاتی و برنامه ریزی در زمینه های امور فنی رادیولژی، انتخاب روشهای مناسب برای کار با پرتوهای یونساز، انجام برنامه های آموزشی و تحقیقاتی، تشریک مساعی در انجام کارهای روزانه از جمله فلوروسپکی، انژیوگرافی و سایر کارهای اختصاصی می باشند.

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 30
امروز:   2 بازدید
دیروز:   5  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com