سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
هرگاه خداوند، بـنده ای را دوست بدارد، امانتداری را محبوبش می گرداند. [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

 
مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌ غربی:
دهه فجر روزهای تجدید میثاق ملت با امام و انقلاب است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان ‌غربی گفت: دهه فجر روزهای تجدید میثاق ملت با امام خمینی (ره) و انقلاب اسلامی است.


حجت‌الاسلام سیدمحمد فخری امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین رویداد سیاسی، فرهنگی و اجتماعی جهان بود و بسیاری از معادلات و ساختارهای داخلی، منطقه‌ای و بین‌المللی را تغییر داد.
وی افزود: دهه مبارک فجر مربوط به روزهای سرنوشت‌ساز انقلاب است و لازم است امسال مردم اهمیت بیشتری به این موضوع دهند و به تمام جهان نشان دهند که همچنان به امام خمینی و آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند و از کیان آن دفاع می‌کنند.
این مسئول دهه فجر را فرصتی برای تجدید پیمان با آرمان‌های امام و رهبری دانست و گفت: برگزاری مراسم‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوع در این روزها می‌تواند در تبیین اهداف انقلاب اسلامی به نسل حاضر موثر باشد.
فخری اهمیت بزرگداشت دهه فجر در سال ‌جاری را یادآور شد و ادامه داد: امسال باید بیش از گذشته نسبت به بزرگداشت این روزها توجه و در راستای آگاهی عمومی به ویژه نسل جوان نسبت به کارآمدی نظام جمهوری اسلامی تلاش شود.
فخری در ادامه در تشریح برنامه‌های دهه فجر تصریح کرد: برگزاری همایش قرآن و منادیان وحی، برپایی محافل انس با قرآن، گفتمان‌های دینی با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی و اجرای مسابقات قرآن و حفظ خطبه نهج‌البلاغه از جمله برنامه‌های دهه مبارک فجر است که در این ارتباط 200 نفر از روحانیون و علمای اعزامی از قم به مساجد شهری و روستایی استان به تبیین 30 سال نقش‌آفرینی دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.
وی در ادامه عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا و حضور هیئت‌ها و مسئولان در راهپیمایی 22 بهمن را از برنامه‌های دیگر این نهاد در روزهای پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
جمعه 103 اردیبهشت 21
امروز:   2 بازدید
دیروز:   31  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com