سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
عبرت اندوزی به راه راست می کشاند . [امام علی علیه السلام]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

پنج شنبه 88 آبان 7  10:40 صبح

پیش*تر دربارة کشتار خاموش و بی سر و صدا در حوزة* مواد غذایی و دارویی مطالبی عرضه کردم؛ جبهة جدیدی که از نیمه دوم قرن بیستم از سوی

پیش*تر دربارة کشتار خاموش و بی سر و صدا در حوزة* مواد غذایی و دارویی مطالبی عرضه کردم؛ جبهة جدیدی که از نیمه دوم قرن بیستم از سوی ائتلاف «صلیبی صهیونی» علیه جامعة بشری و به ویژه مسلمانان و کشورهای به اصطلاح خودشان جهان سومی و جنوبی گشوده شد. این جبهه رویارویی جدیدی را با عنوان «نبرد بیوتکنولوژی» سازمان داده است که طیّ آن نابودی نژادهای بشری که آنها را پست می*خوانند با هدف ایجاد «نژاد برتر» در قالب اقدامات متنوعی تحت پوشش سناریوها و پروژه*های دارویی و غذایی برنامه*ریزی شده و به اجراء در می*آید. قبل از آنکه برخی از پیامدهای دست*کاری ژنتیکی و این کشتار خاموش را عرض کنم،* توجّه شما را به تعریف ارائه شده از سوی «دفتر ارزیابی تکنولوژی» دولت فدرال آمریکا جلب می*کنم،* در آنجا «بیوتکنولوژی» را استفاده از موجودات زنده برای تولید یا اصلاح محصولات کشاورزی،* بهبود گیاهان و حیوانات و یا تولید و گسترش موجودات ذره*بینی برای نیل به اهداف خاص گفته*اند. این عبارت «تولید و گسترش موجودات ذره*بینی برای نیل به اهداف خاص»، در خودش راز نهفته ائتلاف «صلیبی صهیونی» را پنهان داشته است.

شاید این آمار برای شما هم جالب باشد. همه ساله در مراکز علمی و دانشگاهی آمریکا 17 تا 22 میلیون حیوان مورد استفاده قرار می*گیرد. همین تعداد یعنی 17 تا 22 میلیون حیوان را هم صنعت لوازم آرایشی هزینه می*کند. جالب است بدانید سالانه در جهان 250 میلیون حیوان در این مراکز به دست تیغ و گیوتین یا آزمایشگا*ه*های بیوتکنولوژی سپرده می*شود. تنها آمریکا همه ساله 200 هزار سگ و گربه را که از سطح خیابان*ها جمع*آوری می*شوند به دست تیغ تشریح می*سپارد.

در حال حاضر، چهار شرکت بزرگ «مونسانتو»، «نواریتس»، «دوپوینت» و «آونتیس» تعزیه گردان اصلی و انحصاری انقلاب به قول خودشان پتروشیمیایی هستند. آنها حتّی حقوق انحصاری استفاده از ژن*ها، کروموزوم*ها و سلول*های اکتشافی را که مولّد توضیحات جدید با کارکردهای ویژه هستند، در سال 1987 به دست آورده*اند.

تولید و فروش. بیماری*ها در جهان، تنها بخش کوچکی از این صنعت وحشتناک و جهنمی قرن* ماست.
در مقابل این صنعت مولّد بیماری، شرکت*های بزرگ دارویی، به شیوه*ای خشن افراد سالم را مورد هدف قرار می*دهند تا دو کفة ترازوی تولید بیماری و مصرف دارو متعادل شود. امروزه صنایع دارویی در سال حدود 500 میلیارد دلار درآمد را برای صاحبانش به ثبت رسانده است.

در گزارشی که اخیراً توسط شرکت Business insight برای مدیران شرکت*های چند ملیّتی تهیه شده است، آمده است: قابلیت تولید بازار برای بیماری*های نوین با ارقام میلیارد دلاری محاسبه می*شود. در این گزارش ضمن تجلیل از توسعه بازار سودآور مربوط به ناهنجاری*های بهداشتی نوین، نسبت به سال مالی شرکت*های دارویی ابراز خوش*بینی می*کند و می*نویسد:
«سال*های آتی شاهد تولید بیماری*هایی خواهد بود که صنایع دارویی سرپرستی آنها را به عهده خواهند گرفت.

بیماری و کشتار خاموش، نتیجه کشت و برداشت گیاهان با ژن*های پیوندی یا پرورش حیوانات دستکاری شده ژنتیکی به ظاهر با هدف استفاده از آنها در زنجیرة غذایی بشر است. طبق اطلاعات موثّق، تا کنون شرکت*های چند ملّیتی فعّال در عرصه صنعت بیوتکنولوژی، از پذیرش انجام آزمایش*های جامع و جدّی به منظور بررسی مخاطرات به هر صورت و با توسل به لابی*های سیاسی سر باز زده*اند. یکی از مهم*ترین نتایج این ماجرا، ظهور بیماری*هایی است که با مصرف غذا ارتباط پیدا می*کند. همان که نتایج مرگبار خودش را به جا گذاشته است.

بر اساس گزارش توسعة انسانی سازمان ملل، در سال 1992 میلادی، در حال حاضر یک و نیم میلیارد از جمعیت جهان با بیشترین ثروت مالک 7/82 در صد کلّ ثروت دنیا هستند؛ در حالی که بقیه، یعنی 5/4 بیلیارد نفر جمعیت جهان با کمترین ثروت فقط 4/1 درصد کلّ ثروت دنیا را در اختیار دارند.

امّا ما با این همه، آنان، برای تصاحب 4/1 درصد باقی مانده دارایی مردم فقیر جهان با هم در حال رقابت*اند و به هر حیله*ای متوسل می*شوند.

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، در سال 1996، حدّاقل سی نوع بیماری جدید تنها در 20 سال اخیر به وجود آمده*اند و در همین حال، بیماری*های مسری پیشین نیز به جهان بازگشته*اند. رسانه*های گروهی و پژوهشگران تحت تملّک و سیطرة این شرکت*های چند ملّیتی همه روز با آب و تاب، آخرین دست*آورده*های پژوهشی را به رخ شنوندگان اخبار می*کشند. مردم را به مصرف برخی مواد تشویق یا بر عدم مصرف برخی دیگر تأکید می*کنند در حالی که هیچ دستگاه متخصص و مسئولی از منبع و منشأ این خبرسازی*های به ظاهر علمی سؤال نمی*کند. همه چیز در چارچوب منافع شرکت*های وابسته به ائتلاف «صلیبی و صهیونی» قابل شناسایی است.

امروزه متأسفانه، در حالی که انقلاب بیوتکنولوژی، شدید، بی*واسطه و مرگبارتر از هر تکنولوژی به جان خلق روزگار افتاده، گروه اندکی دربارة این تکنولوژی گفت*وگو می*کنند. از همین رو هیچ کس از محصولات کشاورزی و مواد غذایی سالم و زیبا نمی*پرسد و با نگاه به ظاهر محصولات از تفاوت این محصولات دستکاری شده و سالم نمی*پرسد. «تولید بذر گیاهان کشاورزی» و کنترل انحصاری غذای مردم جهان از طریق بذرهای عقیم شده و یکبار مصرف تنها بخشی از اهداف صنعت بیوتکنولوژی است که در اختیار کمپانی*های چند ملیتی ائتلاف صلیبی و صهیونی است.

جنون گاوی و آنفولانزای خوکی و سایر بیماری*های دست ساز در کنار بیش از 20 بیماری دیگر در سال*های اخیر بخش دیگر این هجمة غیر انسانی و به ظاهر علمی غارتگران جهانی است.

فشار افکار عمومی در سال 2003، منجر به وادار کردن تولید کنندگان و فروشندگان محصولات کشاورزی و دامی به نصب برچسب محصولات دستکاری شده ژنتیکی شد.

در سال 2007، راکفلر و همدستانش همچون بیل*گیتس در عمق 1100 کیلومتری قطب شمال، انبار روز قیامت را برای ذخیره و نگهداری حدود 4 میلیون بذر بومی تأسیس کردند؛ در حالی که طیّ همه سال*های گذشته با نابودساختن بذرهای بومی کشاورزان جهان، آنها را وادار و معتاد به استفاده از بذرهای دست*کاری شدة ژنتیکی و البته یکبار مصرف و عقیم شده ساختند. آنها، با به انحصار کشیدن بقیة ذخیرة بذر جهان، در پی تسلط یافتن بر عمدة تولیدات کشاورزی این کرة خاکی هستند. این همه در حالی است که کشورهای در حال توسعه با غفلت از این هجوم بزرگ، در بازاری با رقابت سنگین سر در پی دستیابی به صنعت، آن هم از نوع اتومبیل سازی*اش گذاشته*اند و سرمایه*های ملی خود را صرف خرید محصولات کشاورزی وارداتی می*کنند و از طریق رسانه*ها لبخند رضا و ژوکوند به مخاطبانشان نشان می*دهند.


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 اردیبهشت 22
امروز:   79 بازدید
دیروز:   163  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com