سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
با درد خود بساز چندانکه با تو بسازد . [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

پنج شنبه 88 آبان 7  10:32 صبح
شیوع پر سرعت بیماری‌های مسری با استعمار و جنگ مرتبط می‌باشد. این اروپاییان بودند که بیماری سرخک را به جهان معاصر عرضه نمودند! شیوع آنفولانزا در سال 1918 نیز توسّط یگان‌های نظامیِ در حال جابه‌جایی غربی صورت پذیرفت. امروزه نیز در گردش بودن سرمایه، انسان و حیوان در فرآیند گسترش بیماری‌ها عمل می‌کند.تبلیغات پرو پاگاندیک در ارتباط با آنفولانزای خوکی که هم‌اکنون از سوی بنگاه‌های خبر پراکنی وابسته به الیگارشی مالی جهانی در شرف انجام است، در صدد دستیابی به کدام اهداف مشخص است؟ به نظر می‌رسد مسبّبان بحران اقتصادی و مالی جهانی، یعنی خاندان‌های بزرگ مالی که درصدد ایجاد «نسل برتر» و انعدام نژادی جوامع بشری‌اند، پروژه‌های مختلفی را در رابطه با کاهش جمعیت دنیا به اجرا گذارده‌اند که تولید و شیوع ویروس آنفولانزای خوکی نیز یکی از آنان است. شرکت‌های بزرگ دارویی و غذایی متعلّق به این خاندان‌های الیگارشیک با استفاده از دو ابزار استراتژیک یعنی «غذا» و «دارو» در روند اعمال سیاست‌های ضدّ بشری و تحقّق پروژه‌های انعدام نژادی و تمدّنی نژاد‌های ـ به اصطلاح ـ پست بر آمده‌اند.

1. استراتژی کاهش جمعیّت جهان

جمعیّت دنیا در حال کاهش است و برای فهم علّت این کاهش، توجّه به نقش و ماهیّت مؤسّساتی همچون: «بنیاد هنری کیسینجر1 و ایالات متّحدة آمریکا به عنوان کشوری که بر همه منابع زیرزمینی و روی زمینی جهان چشم داشته و نقش استعماری آن در طرح بریتانیایی کنترل جمعیّت جهان طیّ صد سال اخیر، ضرورتی گریزناپذیر است. این سخن جان داوید راکفلر در دومین کنفرانس «Mc Dougall» سازمان کشاورزی و خوار و بار سازمان ملل که: «به نظر من کنترل (رشد) جمعیّت پس از سلاح‌های هسته‌ای، دومین اولویت ماست»، بسیار قابل تأمّل است.

تلاش‌های همه‌جانبه برای کنترل جمعیّت از سال 1927 با به کارگیری تکنیک‌های کنترل زاد و ولد آغاز گردید. هزینة این پروژه توسّط «بیناد راکفلر» آن هم با استفاده معافیّت کامل مالیاتی تأمین گردید.

اوّلین اقدام دراین رابطه در «پرتوریکو» به عنوان محلّ ایده آلی برای این منظور به اجرا درآمد. در سال 1965 طیّ یک بررسی و پژوهش انجام گرفته در پرتوریکو روشن شد که 35 درصد از زنان زایا، با موفقیّت عقیم‌سازی شده‌اند.

دومین کشور که در این رابطه مورد اقدام قرار گرفت، کشور برزیل بود. در اوایل دهة 1970 بنابر بررسی‌های صورت گرفته توسّط دولت برزیل 44 درصد از زنان 14 تا 55 سال که قادر به بارداری بودند عقیم گردیده بودند.

در بسیاری از کشورهای دیگر از جمله هندوستان نیز این پروژه بدون اینکه با ممانعتی روبرو گردد در پوشش فعالیّت‌هایی همچون بهداشت و سلامتی، واکسیانسیون و امور دیگر به اجرا در آمد. با به اجرا در آمدن پروژة «NSS M200»، کشورهای هندوستان، مکزیک، بنگلادش، برزیل، پاکستان، اندونزی، فیلیپین، کلمبیا، تایلند، مصر، اتیوپی و ترکیه که دارای ثروت‌های طبیعی فراوانی بودند به عنوان کشورهای هدف این پروژه در آمدند. برای عملیّاتی نمودن این پروژه در این کشورها، سیاست بی‌ثبات‌سازی آنها در دستور کار قرار گرفته است. اقداماتی همچون کودتاها، سوء قصدها، وقایع تروریستی و حرکت‌های جدایی‌طلبانه، در این کشورها به طور پی در پی به وقوع می‌پیوندد.

در فرایند همین اقدامات، هم عقیم‌سازی به اجرا در می‌آید و هم منابع غنی این کشورها مورد چپاول قرار می‌گیرد. نام این اقدامات نیز «تنظیم خانواده»، «توسعة پایدار» و «آزادی انتخابات» گذاشته می‌شود. سزارین تشویق می‌گردد، حتّی در بعضی از کشورها زنان به سزارین مجبور می‌گردند. در روند این عملیات رحم زنان علی‌رغم میل آنان بسته می‌شود، به مواد غذایی مواد افزودنی عقیم‌ساز اضافه می‌شود، مواد غذایی تغییر ژنتیک داده شده مخفیانه و علناً تولید می‌گردد، به داروها عوامل عقیم‌کننده اضافه می‌گردد. یا به بهانة تشخیص و درمان، آنان را تحت تابش اشعه قرار می‌دهند. از نتایج این پروژه‌های شیطانی هولناک، عقیم‌سازی 90 درصد زنان آفریقایی‌الاصل برزیل و آمریکاست! در ترکیه درصد نازایی زنان، که در سال 1970، 20 درصد بوده است در سال 2009 به 25 درصد افزایش یافته است.2

همان‌طور که ملاحظه می‌گردد، صنایع دارویی از رسالت اصلی خویش دور شده و درحال تبدیل شده به یک تهدید جهانی است امری که مردم از آن بی‌خبرند. صنعت داروسازی در دنیا در اختیار یک کارتل و الیگاریشی مالی جهانی قرار داشته و در خصوص اینکه کدام دارویی تولید شده در دانشکده‌های داروسازی باید در جهان عرضه شود، این سرمایه‌گذاران صنعت داروی هستند که تصمیم می‌گیرند.
 
اخیراً کتابی توسّط دو نویسنده کانادایی آلن کاسلز (Alan Casseles) و سویسی ری موی نیهان (Ray Moninhan) تحت عنوان «بیماری‌های فروشی» (Selling Sickness) انتشار یافته است که ابعاد جدیدی از توطئه‌های غرب صلیبی ـ صهیونی در بازار معاملات 500 میلیاردی دارویی را علیه بشریّت مورد بحث و بررسی قرار داده است. در فصل‌های مختلف این کتاب «چگونگی تبدیل شدن انسان به بیمار بیماری‌ها»، «چگونگی بیماری آفرینی  توسّط شرکت‌های دارویی»، چگونه بازار یابی و فروش دارو توسّط تروریست‌هایی دارو و تاتکتیک‌های آنها در بازاریابی، دست آموز کردن پزشکان، برقراری روابط سودآور با کنگره‌های پزشکی و مراکز بهداشت و سلامت و بسیاری از مسائل دیگر مربوط به کارتل‌ها و تراست‌های دارو علنی گردیده است.

2. سوداگری پرسود شرکت‌های صلیبی ـ صهیونی دارو به چه قیمتی؟!

روزنامة گاردین در خصوص اهداف تولید و شیوع ویروس آنفولانزای خوکی نوشت: «روی چه کسی از این امر خندان خواهد شد؟ آنفولانزای خوکی مرغ تخم‌طلای شرکت دارویی انگلیسی گلاکسو اسمیت کلاین (GSK) یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های دارویی دنیاست. این شرکت سود 5 میلیارد دلاری حاصل از فروش واکسن آنفولانزای خوکی را برنامه‌ریزی کرده است. این شرکت یکی از واکسن‌های اوّلیه مربوط به آنفولانزای خوکی را تولید نموده است. دولت انگلیس از هم‌اکنون خرید 60 میلیون دوز از این دارو را سفارش داده است. واکسن این بیماری با نام «رلنزا» (Relenza) از سوی وزارت بهداشت کشورهای مختلف دنیا مورد استقبال گسترده قرار گرفته و خرید و انبار آن آغاز گردیده است.3

میخائیل چسودفسکی «سانفرانسیسکو بیزنیس تایمز» تحلیل‌گر مجله آمریکایی اعلام داشت که خبر شیوع آنفولانزای خوکی ارزش سهام شرکت را به میزان قابل توجّهی افزایش داد. به نوشته او، پس از انتشار اوّلیة اخبار در خصوص شیوع بیماری آنفولانزای خوکی، تقاضا در ارتباط با داروهای آنتی گریپ به طور آنی افزایش یافت.

این تحلیلگر افزود، اطّلاعات غلط داده شده از جانب رسانه‌ها موجب افزایش گستردة وحشت و نگرانی ناگهانی در میان مردم گردید. در آمریکا در بسیاری از مناطق اعلام وضعیّت اضطراری شد و اقبال نسبت به داروهای «تامی فولو» و رلنزا در بازار افزایش یافت.

هر دو داروی یاد شده در شرکت بیوتکنولوژیی آمریکایی گیلعاد ساینس (Gilead Sciences) و شرکت بزرگ دارویی سوئیسی هافمن لاروش (Hoffman -Laroch) تولید می‌گردد. با این تفاوت که امتیاز کشف داروهای یاد شده متعلق به شرکت گیلعاد ساینس (Gilead Sciences) بوده و حقوق معنوی داوری یاد شده از آن اوست.

دونالد رامسفلد، وزیر دفاع پیشین آمریکا، یکی از سهام‌داران بزرگ شرکت یاد شده می‌باشد. وی در سال 1997 ریاست هیئت مدیرة این شرکت را بر عهده داشت و این مسئولیّت تا سال 2001، زمان انتصاب او به وزارت دفاع آمریکا در اختیار او بود. رامسفلد همچنین یکی از اعضای هیئت مدیرة این شرکت از سال تأسیس آن در سال 1987 بوده است.

«مجلة فورچون» در سال 2005 و در اوج شیوع آنفولانزای مرغی شرکت گیلعاد در حوزة صنایع بیوتکنولوژی را دارای بیشترین ارتباطات سیاسی عنوان نمود. پس از انتشار خبر شیوع بیماری آنفولانزای خوکی در مکزیک قیمت سهام شرکت یاد شده در بازار بورس به طور غیر مترقّبه‌ای افزایش یافت. خاطرنشان می‌گردد که گیلعاد یک واژة عبرانی و نام تپّه‌ای مقدس از نظر یهودیان در خاورمیانه است.4

3. آنفولانزای خوکی بیماری جدید پدید آورده شده

آدرین گیبه (Adrian Gibbe) متخصص ویروس‌شناس سویسی اعلام داشته است، در تحقیقات به عمل آورده به این نتیجه رسیده است که ویروس آنفولانزای خوکی جدید مرکب از هشت ژن است و احتمال اینکه این ویروس در آزمایشگاه تولید شده باشد، بسیار زیاد است. وی همچنین گفته است که دانشمندانی که در پی کشف واکسن و تولید درمان‌های جدیداند، ویروس‌های جدیدی تولید می‌کنند که احتمالاً یکی از این ویروس‌ها از آزمایشگاه خارج شده است. وی افزود، جهش صورت گرفته در این ویروس 3 برابر ویروس‌های آنفولانزای دیده شده در میان خوک‌هاست که این امر نیز ناشی از مهندسی ژنتیک است.5

این ادّعا موجب گردید تا سازمان بهداشت جهانی (WHO) اعلام وضعیت فوق‌العاده نموده و اعلام نماید که این امر را مورد بررسی جدّی قرار خواهد داد.6

این بیماری برای اوّلین بار در مزرعة پرورش خوک متعلّق به شرکت مواد غذایی اسمیت فیلد فود (Smithfield Food Granjas Carroll) واقع در شهر وراکروز (Veracruz) کشور مکزیک ظاهر شد.7 آقای مانوئل پرز روچا، ‌Manuel Perez Rocha از نویسندگان مجلة «فارین پالیسی این فوکوس» (Foreign Palicy in Focus) در خصوص بیوگرافی این شرکت اعلام داشت: شرکت غذایی اسمیت فیلد، پیش از این به اتهام آلوده ساختن سواحل اقیانوس اطلس واقع در جزیرة Chesapeake آمریکا، در سال 1997 به پرداخت 7/12 میلیون دلار جریمه محکوم شد. این شرکت در سایة پیمان نفتا (پیمان تجارت آزاد آمریکای شمالی) توانست محلّ فعالیّت جدید خود را به منطقه‌ای که قوانین بهداشتی و سلامت چندان جدّی‌ای نداشت یعنی شهر وراکروز منتقل نماید.8

4. احتمال سرطان‌زا بودن واکسن‌های آنفولانزای خوکی

بر اساس نظرات انتشار یافتة دکتر Wolfgang Wdarg رئیس کمیته امداد سلامت شورای اروپا و عضو کمیسیون سلامت مجلس آلمان، در روزنامة بیلد آلمان، در تهیه و تولید واکسن آنفولانزای خوکی از سلول‌های سرطانی حیوانات استفاده گردیده است. وی همچنین اعلام داشت که حساسیت‌های ناشی از استفاده از این واکسن‌ها هنوز ناشناخته است.

بنابر اعلام Johannes Lower رئیس انستیتوی Poul Ehrlich عوارض جانبی واکسن آنفولانزای خوکی نسبت به آنفولانزای عادی بسیار بیشتر خواهد بود.9

5. نقش غرب در توسعه بیماری‌های واگیردار

جهانی شدن، تنها امری دایر بر سر مایه نیست. شیوع بیماری‌ها نیز وجهة دیگری از جهانی سازی است که با مدیریت غرب انجام می‌پذیرد.

شیوع پر سرعت بیماری‌های مسری با استعمار و جنگ مرتبط می‌باشد. این اروپاییان بودند که بیماری سرخک را به جهان معاصر عرضه نمودند! شیوع آنفولانزا در سال 1918 نیز توسّط یگان‌های نظامیِ در حال جابه‌جایی غربی صورت پذیرفت. امروزه نیز در گردش بودن سرمایه، انسان و حیوان در فرآیند گسترش بیماری‌ها عمل می‌کند.

6. نقش برجسته آمریکا در تولید و شیوع آنفولانزای خوکی

بنابر اظهارات ژنرال Leonid Lvachov رئیس مرکز پژوهش‌های ژئوپلیتیک روسیه آنفولانزای خوکی توسط آمریکا و با هدف کنترل جمعیّت جهان و به صورت آزمایشگاهی تولید شده است. این سخنان در گفت‌وگوی او با خبرگزاری نوستی روسیه عنوان شد. وی همچنین اعلام داشت که بنابر بررسی‌های انجام پذیرفته در آمریکا جمعیّت جهان تا سال 2015 به بیش از سه میلیارد نفر افزایش خواهد یافت. در چنین شرایطی امکان سیر کردن، تأمین انرژی و آب آشامیدنی برای آنها در سطح جهانی غیر ممکن است. به همین منظور نیز بعضی از کشورها در لابراتوارهای خود مشغول تولید ویروس‌های مصنوعی هستند.

این استراتژیست مشهور اعلام داشت که با تولید این ویروس مصنوعی تلاش می‌شود تا با رشد جمعیّت جوامع بشری مقابله شود. با تولید این ویروس‌ها تلاش می‌شود تا روند رشد طبیعی جمعیّت دنیا را به هم زده و توازن جدیدی را از این نظر پدید آورند.

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
یکشنبه 103 اردیبهشت 23
امروز:   23 بازدید
دیروز:   103  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com