سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل school
خرسندى مالى است که پایان نیابد [ و بعضى این گفته را از رسول خدا ( ص ) روایت کرده‏اند . ] [نهج البلاغه]

نوشته شده توسط:   شهید کاظمی  

سه شنبه 88 اردیبهشت 1  9:10 صبح

مزایای ‌‌ADSL
اولین دستاورد‌ ADSL بهرهگیری از خطوط تلفن معمولی و شبکه ارتباطی آماده خواهد بود و در نتیجه نیازی به سیمکشی و تجهیزات جدید مخابراتی نیست.
عدم اشغال خطتلفن در هنگام اتصال به اینترنت، امکان استفاده از اینترنت پرسرعت به نسبت روشهایی مانند‌ Dial up برروی سیستم های خانگی و شرکتهای کوچک که از امکانات پیشرفتهای برخوردار نیستند، اتصال دائمی به شبکه اینترنت بدون نیاز به شمارهگیری و اشغال بودن خط ، هزینه کم در نصب و راهاندازی و خرید تجهیزات، کاهش هزینه و عدم نیاز به تجهیزات اضافی برای کاربران خانگی در استفاده از اینترنت و راه اندازی آسان و سریع از دیگر مزایای مهم ADSL‌ است.
معایب خطوط‌ ‌ADSL 
در فناوریهای ‌‌DSL کیفیتوسرعت انتقال اطلاعات وابستگی زیادی به مسافت میان کاربر مشترک با مرکز تلفن ارائه خدماتDSL دارد. هرچقدر مشترک از مرکز تلفن مسافت دورتری داشته باشد به همان نسبت از سرعت و کیفیت پایینتری برخوردار خواهد بود. در مسافتهای بالاتر از ? ‌‌کیلومتر عملا ارائه سرویس اینترنت پر سرعت امکانپذیر نیست.
عدم تقارن سرعت ارسال و دریافت اطلاعات درADSL نیز برای شرکتهاو سازمانهای بزرگ مشکل ساز خواهد شد. ضعیف و فرسوده بودن زیربنای ارتباطی مخابراتی و عمدتا عمر بالای خطوط تلفن که تاثیر مستقیمی برکیفیت و سرعت خدمات‌ADSL خواهند داشت.

 

 


 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
 
شنبه 103 اردیبهشت 22
امروز:   66 بازدید
دیروز:   163  بازدید
فهرست
پیوندهای روزانه
آشنایی با من
لوگوی خودم
مدرسه راهنمایی شهید کاظمی جوجیل                           school
اوقات شرعی
لینک دوستان
آرشیو
آرشیو
اشتراک
 
طراح قالب
www.parsiblog.com